תקלה פייסבוק : יוניברסל משאיות ישראל - מרכז מכירות בע"מ, מוסכים, הרכבת 9 - קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם.



בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם.

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . יוני×'רסל משאיות ישראל - מרכז מכירות ×'×¢
יוני×'רסל משאיות ישראל - מרכז מכירות ×'×¢"מ, מוסכים, ×"רכ×'ת 9 from img.d.co.il
כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל. מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם.

הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. פרץ טכנולו×'יות, ×
פרץ טכנולו×'יות, ×"אלומ×" 15, ×'×—×"ר×" - טלפון, שעות פתיח×" ועו×" from img.d.co.il
גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם.

משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס .

תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל.

הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. know hope | ×
know hope | ×"×™×'ור ישיר from farm7.static.flickr.com
במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם.

כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל.

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .

תקלה פייסבוק : יוני×'רסל משאיות ישראל - מרכז מכירות ×'×¢"מ, מוסכים, ×"רכ×'ת 9 - קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם.. תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם.

Post a Comment

Previous Post Next Post